Witaj na polskich czcionkach!

Zbiór zawiera jedynie darmowe fonty, które posiadają polskie znaki diakrytyczne. Katalog ten staram się aktualizować na bieżąco, dlatego macie dostęp do najnowszych darmowych czcionek. Jeśli podoba Ci się ta strona i chcesz pomóc mi ją rozwijać to wystarczy, że klikniesz ten przycisk

Jak zainstalować czcionkę

Instalacja czcionek jest bardzo prosta, przebiega ona w zależności od systemu operacyjnego.

Windows 7

Pobraną czcionkę wypakowujemy (jeśli jest spakowana), klikamy prawym i wybieramy Zainstaluj.

Windows Vista

Pobraną czcionkę kopiujemy i wklejamy w folder Czcionki,który można znaleźć klikając Start / Panel sterowania / Wygląd i personalizacja, a następnie kliknij na Czcionki.

Windows XP

Pobraną czcionkę kopiujemy i wklejamy w folder Czcionki, który można znaleźć klikając Start / Panel sterowania następnie Wygląd i kompozycje i potem Czcionki.

Mac OS

Uruchomić "Programy", wybierać Album z czcionkami. Przegrać pliki do zbioru "wszystkie czcionki".

Linux

Przejść do folderu ~/.fonts i przenieść tam wybraną czcionkę.


Zobacz Jak pobrać czcionkę z Google Fonts.

21 komentarzy :

  1. ...świat systemów operacyjnych kończy się na windows?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne ktoś założył, że jeśli decydujesz się na instalację innego systemu, to potrafisz też zainstalować czcionkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że właściciel strony nie wyjaśnił "Jak pobrać czcionkę?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kliknąć niebieskie pobierz?

      Usuń
    2. No widzisz. Tak się składa, że niebieskie "pobierz" mi nie działa.

      Usuń
    3. w której dokładnie czcionce, pisz to postaram się uaktualnić link

      Usuń
    4. Chodzi o to, że przenosi cię to jakiś pod stron google, a tam masę syfu (testuj na stronie, sprawdź itd. ale nigdzie nie ma ŚCIĄGNIJ czy coś takiego) ?

      Usuń
    5. Po to jest ten wpis http://polskieczcionki.blogspot.com/2011/03/jak-pobrac-czcionke-z-google-fonts.html

      Usuń
    6. "No widzisz. Tak się składa, że niebieskie "pobierz" mi nie działa."
      Odpowiedź: Kliknij Download!

      Usuń
  6. a orientujecie się czy jest możliwość użycia takiej czcionki w swoim blogu na blogspot.com?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu instalka wyskakuje po Rosyjsku z jakimiś opcjami? BEZSENSU

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze to samo wszedzie tak i tu. Chce pobrac czcionke to wyskakuje mi w chuj wszystkiego tylko nie "pobierz" a jak juz jest pobierz to wyskakuje w chuj wszystkiego tylko nie pobiera a przekierunkowuje na jakies gowniane strony. Kurwa czlowieku ogarnij stronke albo pierdolnij tym jak Ci sie nie chce i nie wkurwiaj tych biednych ludzi lacznie ze mna. Czy w "internetach" zawsze musi byc wszystko pojebane? Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakkk to ściągnaćććć aaaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, nie wiem.. Mi wszystko elegancko działa, a przekierowania - bardziej dokładny opis i tyle. Dziękuję. Nerwusy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam pytanie, pewnie większość z Was uzna je za głupie... Ale odpowiedzcie proszę, nie wszyscy znają się na temacie :)
    Niektóre czcionki, np. Kyne Morgan przekierowują na stronę dafont.com, gdzie po prawej stronie można kliknąć downloand, folder zostaje pobrany i... nie mam pojęcia, co z nim zrobić dalej, bo nie wyskakuje opcja zainstaluj, po rozpakowaniu pojawia się plik TTF i notatnika, ale otwarcie żadnego z nich nic nie daje. Mam Windowsa 7.
    Co robić?

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam Windows 7 i sposób zainstalowania czcionki, który podajecie NIE ISTNIEJE ! ! !
    Po kliknięciu prawym klawiszem na wybrana czcionkę nie ma opcji - ROZPAKUJ, jest tylko ZAPISZ OBRAZEK.

    OdpowiedzUsuń
  13. Windows 7 nie ściąga. Po co komu takie piękne propozycje czcionek, kiedy nic nie działa. Dla rozdrażnienia? A twóra nie odpisuje, wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja mam to ściągnąć? Kiedy klikam "Pobierz" przekierowuje mnie na angielską stronę, na której za czcionki trzeba zapłacić! (czcionka "Mufferaw")

    OdpowiedzUsuń









Coś więcej





polskie czcionki google webfonts

Obserwatorzy

O stronie

Polskie czcionki to zbiór, w którym znajdziesz najlepsze, specjalnie skatalogowane czcionki z polskimi znakami. Nie musisz już nigdzie indziej szukać polskich czcionek. Ja zrobiłem to za Ciebie.

Internauci trafili tu szukając słów:


  • Czcionki ozdobne
  • Czcionki do worda
  • Czcionki tatuaż
  • Czcionki fonty
  • Czcionki do gimpa
  • Czcionki polskie znaki

Copyright 2011 Polskie czcionki . All rights reserved.